nem annyira jó, mint amennyire gyorsan írtam. 

éjfél előtti dallam ez,

nem oszt-szoroz, nem részletez

csak tántorog, vakog-makog,

önostoroz és andalog.

elmúlt egy év, bizony, hajaj,

nem történt semmi, csak gyűlt a vaj

fülem mögött, a lustaság

nálam szállt meg egy éven át.

elmúlt egy év, bizony, mi más,

szobám helyén egy nagy rakás

szépnek nem éppen mondható

de könnyedén belakható

kráterféleség füstölög,

kopogj, ha nem, vigyázz, lövök!

Elmúlt egy év, mi kéne még,

Hízok, fogyok, a szürkeség

Távolról integet nekem,

Hétfőnek hívják, nem ismerem.

A tükörben kusza furcsaság,

Éjfél előtti marhaság,

giccsparádé izeg-mozog,

attól tartok, ez én vagyok.

Elmúlt egy év, már vége van

Valami megfog, suhan, suhan

És óvatosan, recept szerint,

Az új évbe most átpenderint.

A bejegyzés trackback címe:

https://mataykata.blog.hu/api/trackback/id/tr832551311

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fecske Csaba - HÉTFŐ 2011.01.24. 08:36:32

 másnapos nap borostás öröma vasárnap zabi kölykeaz idő ajtórésbe szorult kisujjagyönyörök szemérmetlen múltjagyötrelmek vanjaa lélek kamramélyénkisegérként cincogó reményidegen tárgyként áll ki belőlema kezem a lábammint halnára a salakot cipelem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirappa 2011.03.08. 02:27:26

Rohan, rohan az idő, csettintése korokat ölel át, mi csak bambán bámulunk és nem értjük. csak féljük.
Tompaság ütközik fejfájásommal.
Nem akarom érezni a mulandóságot, a percek folyását. Csendet, nyugalmat és örökkévalóságot kergetem.
Elmúlt egy év, jaj. Idén tettem valami hasznosat? Jobb lettem, vagy unalmasabb?
Nap már rég lement, csillagok figyelik minden mozdulatomat. A Hold is vacog a hidegben, hiába sütkérezik a napfényben.
Messze még a hajnal...
süti beállítások módosítása