mátaykata 2009.08.29. 16:23

Címkétlen

 

Ez egy másik város, de a névtáblák

itt is csak olyanok, mint máshol.

A tiéd megint névtelen: nem akarsz

nyomot hagyni ezen a vidéken.

Most nem a pincében, hanem a

negyediken laksz, fehéren világít

a galambszar az ablakpárkányon.

Az ágy, mintha emlékezne valamire,

hirtelen süllyedni kezd, ha ráülök.

Elképzellek egy másik lánnyal, de

ő sem illik hozzád igazán.

A konyhában egymásba illesztem

a kanalakat: a legfelső tükröz valami

arcot. Talán az enyémet. Történjen

minden rendben. Legyen mit mesélnie

a lakásnak miután megfőtt a kávé,

és én utoljára simítottam végig

búcsúzásképp a címkétlen kapucsengőn.

6 komment

Címkék: vers új

A bejegyzés trackback címe:

https://mataykata.blog.hu/api/trackback/id/tr481346589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ravaszdi 2009.08.31. 11:37:59

ebbe aztán nem tudok belekötni, csak örülni. szép. :)

mátaykata 2009.08.31. 12:13:28

micsodaaaa??? rosszul látok...nem lehetsz ilyen elnézöö csak azért, mert hiányzom...!!! :D

azért kösz...

Nimandi 2009.08.31. 13:03:51

Nekem is nagyon tetszik. Egybe kötnék bele, de csak azért, hogy mutassam, nem valóban alaposan olvastam, és valódi a tetszésem. ,)

A 'Történjen minden rendben.' valahogy fura nekem. Próbáltam másképp fogalmazni, de az még furább volt, szóval könnyen lehet, ez a legjobb forma.

Nimandi 2009.08.31. 13:04:46

@Nimandi: Jaj, az a 'nem' szócska még az első mondatverzióból maradt benne, törlendő. ,)

mátaykata 2009.08.31. 14:43:27

hehehe :)

és még mindig meg vagyok hatva..

Ravaszdi 2009.08.31. 15:49:26

-g-vel mennyire hasonlóan olvasunk, a "történjen minden rendben" engem is megakasztott első blikkre, de aztán úgy döntöttem, hogy furcsa-furcsa, én nem használnám ezt a formát stb., de talán éppen ezért tetszik. :)
süti beállítások módosítása