Ti valószínűleg nem tartjátok művészetnek az alábbiakat. Én sem tartanám annak, ha nem töltöttem volna hasonló bejegyzések létrehozásával az estémet-éjszakámat, miközben majd kifolyt a szemem, mert annak idején azt mondtam az optikusnak: "hagyja csak, ne tegyen rá monitorbarát védőréteget, úgysem ülök annyit a gép előtt." Mert azt gondoltam, huhú, így spórolok,nem is keveset. Aha, most meg pislogok, nem is keveset.

Ahogy bíbelődtem a Corvin Offline következő számának mockup-jával, arra gondoltam: a fenébe is, minden művészet, ha eleget foglalkozunk vele.

lássatok csudát:

ősszel után VESSZŐ

elején után VESSZŐ

pár napos, külön írandó

csoda után VESSZŐ

nagy részük, külön írandó

hétvégente helyett hétvégenként

igaz után VESSZŐ

a kérdésre adott válasz kezdődjön így: "A legszembetűnőbb,"…

"le" szócska kihúzását ajánlom

ilyen téren HELYETT ezen a téren

jelentkezik HELYETT jelentkeznek

helyesen: "és közel 90%"

válogatottat után VESSZŐ

közé után VESSZŐ

"hokinemzetként" álljon így, egybe, idézőjelben

végett HELYETT álljon miatt

múltú után VESSZŐ

mégsincs, egybe írandó

játszanunk után VESSZŐ

"világranglistán" rosszul van elválasztva! Ez a szó a következő helyeken választható el: vi-lág-rang-lis-tán

A bejegyzés trackback címe:

https://mataykata.blog.hu/api/trackback/id/tr151120514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.14. 02:27:34

megnyugtat, hogy vannak emberek, akik ehhez is értenek (néha akár helyettem is :)
csekkolj le legyél szíves, meglepim van a számodra...

[H] 2009.05.30. 18:40:52

Nincs is ezzel semmi baj. Még le is közölnék egy-két helyen... :) Viszont az a védőréteg véletlenül nem a szemedet védte a monitor HELYETT? :P

mátaykata 2009.05.31. 12:57:45

jóó nemtom, lehet, hogy nem így hívják...izé.

zbz 2009.08.31. 18:05:11

nekem ez művészet. örülök, hogy megismerhettem egy renitenskedő oldaladat is.:-)
süti beállítások módosítása