Talajvesztés. Leírom a szót és figyelem magamat. Mi történik? Most megpattan, most megszakad, most legördül, most eltörik. De semmi ilyesmi.

            Ijesztő felfedezés: még mindig élek, és még mindig nem történt semmi.

 

Shakespeare, ki vagy a falamon. Körülötted pókhálók, málló vakolat. Tűröd a félhomályt.

Ne nézz így rám.

                  

És végső soron: mi múlik a szavakon?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mataykata.blog.hu/api/trackback/id/tr78496526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viga Vendel 2008.06.01. 15:32:09

Csak belátogattam hozzád. Sajnálom, félreértettél. Nem magamért harcoltam, nem is azokért, akik írnak amúgy is. Azokért, akik el vannak keseredve. És azt hiszem, sikerült. Nem merem a nyilvánosság előtt még emlegetni a nevet, de nekem nem kell Pálóczihoz észért menni. Megértesz?
Vendel

mátaykata 2008.06.01. 15:48:54

Vendel,
(vagy akárhogy is hívnak)
nem értettelek félre. Tisztelem, amit csinálsz. Okosnak, műveltnek képzellek a hozzászólásaid alapján. Pálóczival ne törődj, sőt, ha tanácsolhatok valamit: kerüld.
Nem mintha rossz embernek tartanám, de lelkileg veszélyesnek. Veszélyesnek azokra, akik kicsit is érzékenyebbek az átlagnál. Ha gyerek lennék, (mint ahogy bizonyos tekintetben néha az vagyok még) azt mondanám rá: "gonosz".
Hogy rövidre zárjam: nem kell foglalkozni Pálóczival, lételeme a provokáció, s akkor a legboldogabb, ha valaki bekapja a horgot.

Örülök, hogy benéztél,
sok sikert kívánok nektek az új kikötőben,

mk

Viga Vendel 2008.06.01. 16:06:42

köszönöm, Kata.
elárulhatom, hogy az új kikötőbe én már nem hajózom be. ugyanazt (is) érzem, amit Te leírtál BDK-n. csak nem akarom elkeseríteni az elkeseredetteket. épp most? pedig igazad van. de most mondjuk a megszületett gyereknek: legjobb lett volna meg sem születned? és ha már megszülettél: legjobb volna mielőbb meghalnod? ezt kellene mondanunk, bizonnyal, a görög tragikus tudat tisztában is volt ezzel.
Pálóczival meg én vagyok tisztában. nagyon szerencsétlen konstelláció a PA-JT páros. gonosz. minden mániás gonosz. tudom, hogy provokál, miközben... mindegy. leszedem a blogomról a kikövetelt bejegyzést, úgysem reagált rá. aztán prüszköljön csak, amennyit akar.
szép napokat!
majd olvasgatlak csendben, de most nagyon elfáradtam.

P. A 2008.06.02. 14:48:09

Na álljon meg a menet! Azt írod Kata, ha gyerek lennél, azt mondanád rám "gonosz". (Pedig nem ismersz.) Vajon ebből a hozzád írt levél részletből is erre következtettél? "Én már teljesen jól vagyok, kedves Kata! A napló maradhat ahogy van, az a legjobb. Ez lenne az új fotóm amellyel talán "modell-vallató" technikámat és a kísérletező kedvemet szeretném illusztrálni, amellyel a saját személyemhez legalább olyan "kegyetlen" vagyok, mint máshoz."
Ez itt nem gonoszság, hanem az ábrázolás meg nem alkuvását kifejező "kegyetlensége" Kata - mégpedig apollóni értelemben.
S épp Vigát óvod az én provokációmtól. Noha ő írta a BDK: Megszünt a dokk? szakasz végén. /Viga/"Közlöm veled Pálóczi, hogy csak neked létrehoztam a blogomon egy külön fejezetet... ott lehet kard ki kard... /Én/ ... fentebb nagy hangon beharangozott viador naplódat letörölted... mert szégyellted. Miért nem előtte szégyellted a fenekedést?... az "Ez itt olyan, mint Káin, öljük meg!" magatartásra nincsen enyhítő körülmény.
Nem én, Kata, de ő fantáziálja magát Zeusznak, mintha én lennék Kronosz!
De ez féligazság!
Mert csak ő Zeusz!
Hahaha! Hogy én is nevessek végre valamin.
Sajnos az önpusztító ifiknek kínos azzal szembesülni , hogy a nem önpusztító veteránok fél nemzedékváltásnyi idővel később öregszenek!
De a legjobban az zavar, ahogy Viga Jónás Tamásról ír különféle blogokban.Pedig te ismered Tamást, jobban, mint akiktől Viga informálódik. (Tényleg tiszteled, amit csinál?)

mk 2008.06.02. 20:37:41

egész egyszerűen és röviden, Antal. NEM ÉRDEKEL, mit mondasz. Nem érdemes többször írnod. A magyarázattal többnyire csak tovább rontjuk dolgainkat. Ne érts félre, nem haragszom, vagy nem utállak, és beismerem azt is, hogy nem vagy gonosz. Szeretnék távolságot- közénk.
Az ügy szereplői közül egyedül Tamást szeretem és fogom mindig is szeretni, akármit csinál. Nem ez az első furcsasága, és nem is az utolsó, csakúgy, ahogy egyikünknek sem. A többiek- most Rád és Vendelre gondolok- távoliak, érthetetlenek és félelmetesek vagytok nekem. Tényleg ne írj. Valószínűleg ostoba vagyok.
mátay kata

kovácske t. jános 2008.06.02. 23:23:26

elnézést kérek kata. kéretlen beleszólás ez részemről. csak örülök, hogy akad, aki jótomról olyan hangon szól, ahogy szerintem való. annak is örülök, hogy lesz másik kikötő, legyen minél több. ha sikerül azt megvalósítani, amit jótom nagyrészt sikeresen megvalósított mostanáig, akkor az új kikötő(k) méltók lesznek a dokkhoz, ami nélkül aligha kelt(ek) volna életre. tényleg sikert kívánok ehhez mindannyiunknak, elsősorban tamásnak, másodsorban azoknak, akik ha tamás nem csinálja valami oknál fogva, maguk akarják tovább csinálni. üdv!

mátaykata 2008.06.02. 23:28:39

el van nézve, tisztelt kovácske t jános, noha Önt sem ismerem. Örülök, hogy benézett ide. És örülök, hogy lesz kikötő, tudom, hogy sokaknak továbbra is egy világot jelent majd.
üdvözlettel,
mk

P. A 2008.06.02. 23:38:28

Rendben Kata, de van egy feltételem! Soha - soha ne játszd azt, hogy - zaklatlak - téged! Ide sem írtam volna be, ha nem ítélkezel könnyelműen felettem - és még én vagyok a félelmetes (!) - gonoszságot, bűnt fantáziálva rólam, akit nem ismersz! (Jól tudod, hogy taszít a gyerekességed. Már megírtam. Te hívtál verskiállításra, nem én téged! Nem kellett volna.)

mátaykata 2008.06.02. 23:48:38

sosem zaklattál. ne dramatizáljunk semmit. BOCSÁNAT, ha megbántottalak. olvasd el figyelmesebben a rólad mondottakat, többet nem vagyok hajlandó hozzátenni. És ha - rajtad keresztül- Tamást bántottam meg, akkor ezerszer is, és őszintén: bocsánat.
Az én blogomon én vagyok a házigazda. Udvariatlan módon azt kérem most: hadd legyen az utolsó szó az enyém. NE ÍRJ IDE TÖBBET. KIMODERÁLOM.
Még egyszer elnézést, talán nem jól látok dolgokat. Mint már említettem: valószínűleg ostoba vagyok.

viszontnemlátásra,
mk

mátaykata 2008.06.02. 23:52:19

MINDENKI FIGYELMÉBE:
ez a blog a dokk halála után született. Egy célja van: elérhetővé és olvashatóvá tenni azt, amit én írok. Nektek, mindenkinek. Amit adok.
Áskálódni kéretik máshova menni, pletykák és irodalompolitika NEM ÉRDEKELNEK, itt legyen szó a versekről, egyéb írásokról, nem feltétlenül csak a sajátjaimról, nyitott vagyok

süti beállítások módosítása